as trött

mami och jag kollade på någon rolig film förut. somnade efter typ en tredjedel. haha!
sen så blev jag väckt av mamma, och då gick jag och la mig.. men kände att jag var tvungen att kolla bloggen, facebook, och ladda ner en film först. Så jag laddade ner bröllops fotografen, och änglagård 3, vet inte vilken man ska se? Har skit ont i foten för den delen, träningsvärk från tårna upp till smalbenet. asjobbigt
nu ska jag vänta på att någon av filmerna är klara och sen ska jag kolla på den, sen sova.
hoppas alla ni drömmer sött inatt, pusshej



Mina kommentarer:
Postat av: madde

Sv:

hih, varsågod :)

2011-05-28 @ 23:49:30
URL: http://maddeemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Din bloggadress:

Kommentera och du är bäst:

Trackback
RSS 2.0